Eidsgata 52 anno 1870 eller deromkring

Eidsgata 52 anno 1870 eller deromkring
Eidsgata 52 anno 1870 eller deromkring

lørdag 9. november 2013

Før og undervegs...

"Korleis går det med huset, er du snart ferdig?" ett spørsmål eg ofte får...
Svaret er; Det går seint, men det går framover!
Bilder seier meir enn ord, så her er ei lita påminning til meg sjøl ( og evt andre ) om at mykje faktisk er gjort.


Stova før..

Under lag 1..

Under lag 2 og 3..

Undervegs

So far so good! :)
Før


Botten nivå..

Nye vindauge!

Stova no! ( Mamsen er god hjelpar å ha!)

Riving av tak på loftet.. småstøvete..?

Ferdig isolert, klar for ny matrial i taket!


Riving av kjøkkenet



Det som forhåpentligvis snart blir kjøkken! :)


Soverom 1, etter fjerninga av plater og maling.


"vips" eit nytt rom!
"Syrommet" før..

"Syrommet" etter mykje pussing, skraping og maling.
Badet under riving.




Undervegs..
Så langt.. :)


 Så; joda, det går frammover, men det må ta den tida det tar! Stresser ein formykje så blir det ikkje noke kjekt.
Og heile prosjektet gjer eg jo for å lære nye ting, og det har eg jo gjort til gangs!
Men ein ting bør vere sikkert; innflyttingsfest i 2014!! Ein eller annen gang! ;)
Kunne sagt eg skulle bli flinkare å oppdatere, men det blir som det blir.. Det og!

God helg!

Helsing Mette








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar