Eidsgata 52 anno 1870 eller deromkring

Eidsgata 52 anno 1870 eller deromkring
Eidsgata 52 anno 1870 eller deromkring

mandag 3. oktober 2011

Helt om dagen, helt om natten!

Etter ei herlig veke i Hellas, med sol og bading, er eg tilbake for fullt!
Eg er proppfull av energi og pågangsmot, det er bra ja.. for lets face it; det trengs!!

I helga som var har eg hatt besøk av to flotte kara frå det blide sørland!
Dei satt ute tidlig på morningen å venta på hjorten, reiv piper, vegger og golv på dagtid, og jakta igjen utpå kveldinga.
Ein byttehandel som iallefall eg vart strålande fornøgd med!
Det er so kjekt når ein er fleire som jobber, da ser ein plutselig resultata litt fortare.
Så Frode og Kristian; Tusen takk for innsatsen,  dokke er velkommen tilbake når som helst!! :D
No er altså begge pipene revne, kjøkkengolv og ganggolv borte og brantmur nede.
Det som gjenstår er riving av badet og resten av kjøkkenet. 

 Snaaaaart er det "berre" å bygge ting opp igjen!
Etter resten av rivinga er det støyping av golv og pipe som står for tur!
Gleder meg veldig til å begynne å ta friskt treverk inn, og sjå at ting tek form...
Ikkje minst ser eg fram til å velge farger på vegger, fliser, mønster på tapeter osv...
sukk.. i mellomtida hamstrar eg interiørblader og bader i inspirasjon.


Helgas helter!


Det var ein gong ei pipe... no må vi berre bygge ny!

Her var det og ei pipe, den skal forbli borte.





2 kommentarer:

  1. Næh! Frode .. Follerås?! :-D Humor med felles kjente som bare dukker opp på en blogg sånn ut av det blå... Gøy med huset ditt Mette, gleder meg til å se fortsettelsen! Har et lignende husprosjekt selv på landet nemlig.. stå på :-D /Siren

    SvarSlett
  2. Hehe.. ja disse sørlendingene klarer å rote seg borti litt avkvart! Det gikk unna denne helga! :)

    SvarSlett