Eidsgata 52 anno 1870 eller deromkring

Eidsgata 52 anno 1870 eller deromkring
Eidsgata 52 anno 1870 eller deromkring

mandag 22. august 2011

VillaVillkulla!!




Hei!
Planen var eigentleg å legge klesdesignen litt på hylla og flytte tilbake til Oslo.
Så kom plutselig huset med den blå døra til salgs..
Det var liksom berre noko med dette huset som sa at eg måtte ha det.
I ettertid har eg funne ut at det har budd sydamer her før!
Ei rundt 1860, og ei på 1950-talet...
I tida framover blir det dog lite sying... huset skal totalrenoverast, og mest mogleg skal eg gjere sjøl!
Ikkje det at eg er faglært på noken måte... men ein kan vel lære litt langs med ??
Kan ein ikkje?? :)

4 kommentarer:

  1. ju crazy girl! Det er det eg liker med dokke Bjørhovde-jentene - uredde og impulsive!! Go girl! Dette ser spanande ut!!

    SvarSlett
  2. Du er sykt kul Mette! Jeg blir så utrolig glad av dette galskapsprosjektet. Klart du klarer det, du er jo handywoman no:1. Go! Go! Gooooo!

    SvarSlett
  3. HAhahaha!!! Takk til Agneta og Vibecke!!
    Sånne komentarer gjer at eg veks en cm eller to!!
    Og galskap er det jo!!! herlig ikkje sant? :)

    SvarSlett