Eidsgata 52 anno 1870 eller deromkring

Eidsgata 52 anno 1870 eller deromkring
Eidsgata 52 anno 1870 eller deromkring

fredag 6. august 2010

Huhei hvor det går!!


No er det plutselig blitt fart på sakene!
Eg er no i Oslo og driver med forberedelser til showet, presse handtering, ferdigstilling av nettside og siste rest av klea må på plass!!
Etter at eg sendte pressemelding i går, ca 23 har eg allerede fått intresserte magasin og aviser!!
Artig! ...og litt skummelt... Eg er jo ikkje så glad i oppmerksomhet!! hehe.... ja det er sant!
Men det er en del av kaka, så eg må no berre prøve å få sagt noke fornuftig...

Vi skal ha visning i Suiten på Thon Hotell Panorama, i oslo den 18.august!
Vi har litt begrensa plass, men dei som les dette kan ta kontakt med meg, og da skal eg ordne ein plass på gjestelista!
Skal prøve å holde dokke løpande oppdaterte fra moteverden!!

PS: Mykje salat i bedet mitt om dagen! :)

1 kommentar: