Eidsgata 52 anno 1870 eller deromkring

Eidsgata 52 anno 1870 eller deromkring
Eidsgata 52 anno 1870 eller deromkring

torsdag 4. februar 2010

Hva skal barnet hete??







No begynner eg å bli startklar i ateliet mitt!



Eg får leie veldig rimelig i toppen av moengården, i lokaler som tidligare var eit tannlegekontor..
Det er fortastt litt sterilt, men begynner å hjelpe no som eg har fått opp rotet mitt!
Utsikt over fjord og fjell har eg og! Kjempe stas!
I måra er eg innvitert på "smak av gourmet" i måløy, så det blir tidlig helg!! Men det føler eg at eg har fortjent!!
Men det er noko som sit fast.... Kva skal merket vårt heite?? eg og brodern sender forslag etter forslag til kvarandre...men alltid har den andre noko å utsette på det...Det kjem vel...

Ellers prøver eg å knekke ut glupe ideer og kreative løsningar, og sånn går no dagane!
Eg har det egentlig veldig kjekt!
Venter berre litt spent på Innovasjon Norge, og svar på om dei vil støtte prosjektet mitt eller ikkje...
Blir det fest i helga?? Neppe...hehe... familien skla ha male dugnad i kjellerstova...den skal få eit lenge etterlengta løft...
Men om noken innviterer på vin, so er eg ikkje vond å be altså... ;)

God helg!
Mette






1 kommentar:

  1. "Stril" by Anikki!
    Frå no av skal eg følge spent med bloggen din!

    SvarSlett